The photo and the story of the concerto di Margherita Vicario in Milano

article of Stefania Cleric | photo say Andrea Ripamonti

È partita lo scorso 8 aprile la nuova avventura live di Margherita Vicar. 7 date in tutta Italy per il suo CLUB TOUR 2022 che dopo Bologna, Treviso, Napoli, Bari, Firenze, è approdato al Fabrique di Milano, per chiudersi poi sabato 30 all’Atlantico di Roma.

A party pop in technicolor, With a scaletta suspects after great success of the past and new songs, that sees Margherita Vicario at the center of an impreziosita super band of tromba, sax, trombone, choir, drums, basso e tastiera, to create a magical and travolgent atmosphere.

The beginning of the live is subuto caldo e ricalca own the last work in the studio of Margherita “Bingo”, with the partanza di astronautincalzata dalla title track Bingo and give the note ovattate di Orango tango, Romeo and DNA (oh whore). Verse the end of this first part of the live if you continue to urlare your The meglio gioventù and the romantic Fred Astaire.

Margherita Vicario in concert at the Fabrique di Milan photo by Andrea Ripamonti per www.rockon.it

Energia e vitalità sul paco e giù da esso, dove a choir of ragazzi e ragazze sing aloud and success of the singer: saranno i piccolo quadri di una quotidianità vissuta, sarà il sound a little pop and a little rap, ma ancheggiare e battere le mani comes own naturale in questo mare di gioventù, che mounts in a crescendo when Margherita chiama sul stage a friend to sing: Ramiro dei Selton (and his ukulele), for the duet of Karma Sutra, modern love story tra un lui e una lei che tra frasi quante volte sentite “il problema non sono io, quanto mi dispiace”, si trascinano in una non storia troppo problematica.

Da qui il jump nei pezzi della primo album della singer, al suo esordio nel 2014, dopo anni da attrice, in the world of music with Minimal Music: echo Frollino, Per un bacio, Come on and the desideratissima Pincio. Stupisce e fa ballare la cover pop di Is This Love… When il Fabrique ridiventa the dance disco on Saturday it will be and il suono elettronico invades all the stalls for a collective ballo.

To great surprise, “la più amata d’Italia” arrives in the box: elodie, cui cui Margherita duetta in XY. Telefonini raised, video, cori, ancheggiamenti e mani al cielo, if raggiunge così il point più alto della festa, che continua a sui pezzi finali di Come noi, Giubbottino e l’amatissima spagnoleggiante Pina Colada. Dopo a brief uscita di scena la remise è affidata all’epilogo rap di Bingo e ai due più grandi successi da sing a squarciagola di Mandela and Abauè.

1651307377 185 The photo and the story of the concerto di Margherita
Margherita Vicario in concert at the Fabrique di Milan photo by Andrea Ripamonti per www.rockon.it

Almost at 11 pm, a leggero and audace collective rite that of the live of Margherita Vicario, who with her simple reading of the present, will dance a public giovane ma anche heterogeneo: non mancano i genitori che saltano con i figli, le studentesse fuorisede, i ragazzi a bit indie and -come me- any curious of a name and of a music that is not in its own right, but that will inevitably entertain and dance.

Appointment in house Vicar to Rome This Saturday, for the big closing party all’Atlantica cui i fan più affezionati non possono mancare.

click here to see him photo of Margherita Vicario in Milano or sfoglia la gallery.

Margherita Vicar

Margherita Vicario – La scaletta del concerto a Milano al Fabrique

astronaut

Bingo

orange tango

Romeo

Troppi Preti troppe suore

DNA (oh bitch)

The meglio gioventù

fred astaire

Karma Sutra feat Ramiro dei Selton

Frollino / Can’t help falling in love

for a boat

come on

Is This Love (Bob Marley & The Wailers cover)

Pincio

XY feat Elodie

eat noi

Giubbottino

Pina Colada

Encore:

Bingo (epilogue)

Mandela

Abauè

We would like to thank the writer of this write-up for this amazing web content

The photo and the story of the concerto di Margherita Vicario in Milano


Explore our social media profiles along with other pages related to themhttps://star1015fm.com/related-pages/